Idioma: Castellano

Connexió a la xarxa amb dispositius mòbils

En aquesta pàgina trobaràs la informació necessària per a connectar i configurar el teu dispositiu mòbil a la xarxa de la Universitat Jaume I.

Per a realitzar la connexió, només cal que tingues un dispositiu amb connexió a la xarxa i un compte d'usuari actiu de la UJI.

Pots connectar-te mitjançant els següents mecanismes: Portal Captiu, eduroam i VPN.

Selecciona l'opció corresponent del menú per a obtindre més informació.

Si ets membre del professorat o del personal d'administració, pots crear comptes temporals per a que es connecten usuaris que no disposen de compte UJI mitjançant el procediment : "Habilitar accés xarxa sense fil". Aquest procediment NO és vàlid per a eduroam.

 

Estem ací per a ajudar-te

CAU

PROBLEMES AMB LA CONNEXIÓ?

Aquest servei d'atenció a l'usuari facilita la gestió d'incidències. Estableix un canal de comunicació entre els usuaris i els tècnics encarregats de resoldre-les. Permet consultar les incidències obertes i fer un seguiment de les mateixes.

Funcionament:

  • Proporciona informació dels serveis existents.
  • Recull les incidències de les persones usuàries i intenta resoldre-les per telèfon o control remot.
  • En cas de no poder ser resoltes per telèfon, es escala al següent nivell del CAU i s'acudirà in situ al despatx de la persona afectada.
  • El primer nivell del CAU farà un seguiment complet de la incidència, des que es crea fins que se soluciona, amb la conformitat de la persona usuària.
  • Suport i contacte:

    Atenció Presencial

    SERVEI D'INFORMÀTICA

    Horari d'atenció

    El horari d'atenció serà de dilluns a divendres 12:00 a 14:00 hores al Servei d'Informàtica - 2a planta de Rectorat.

    Si teniu problemes o dubtes amb la connexió, haureu de contactar amb suport mitjançant un part d'intervenció CAU (Centre d'Atenció a Usuaris)